خرید بلیط هواپیما

آژانس مسافرتی طلائیه ارائه کننده بلیط هواپیما، قطار، تورهای مسافرتی

خرید بلیط هواپیما

آژانس مسافرتی طلائیه ارائه کننده بلیط هواپیما، قطار، تورهای مسافرتی

خرید چمن مصنوعی

خرید چمن مصنوعی برای بالکن و تراس خانه و ویلا با قیمت ارزان، انواع طرح و مدل، مشخصات چمن مصنوعی مناسب بالکن، تمیز کردن و نصب سریع و آسان - ارسال به سراسر ایران.

  با خرید چمن مصنوعی بالکن با قیمت ارزان و دوام و کیفیت بالا نشاط و سرسبزی همیشگی را به بالکن خانه بدهید. عاشق استراحت با آرامش کامل در بالکن زیبا و سرسبز منزلتان هستید؟ می توان با کمی خوش سلیقگی و هنرمندی بالکن خانه را به محلی سرسبز، با طراوت و رویایی برای نشستن، گذراندن وقت و نوشیدن چای تبدیل کرد. چمن مصنوعی بالکن با کاربردی تزئینی در کنار گل و گیاه های بالکن و چیدمان میز و صندلی فضایی با آرامش خاصی را فراهم و می توانید روزی بسیار زیبایی را با نشستن در بالکن منزلتان آغاز کنید.

چمن مصنوعی در بالکن

بسیاری از صاحبان خانه با بالکن خود تقریباً مانند یک باغ رفتار می کنند. جای تعجب نیست که آنها تمام تلاش خود را می کنند تا ظاهر آن عالی به نظر برسد و گیاهان زیادی را در آنجا قرار دهند. متأسفانه محدودیت هایی در این زمینه وجود دارد. استفاده از چمن طبیعی در بالکن ایده چندان جالبی نیست. اگرچه از نظر تئوری امکان پذیر است، اما در واقع بسیار مشکل ساز است و توجه و نگهداری زیادی را می طلبد.

آیا نصب چمن مصنوعی در بالکن امکان پذیر است؟

استفاده از چمن مصنوعی در فضای باز گزینه بسیار محبوبی می باشد. این یک انتخاب رایج در بین صاحبان آپارتمان است که می خواهند چیزی سبز و پر انرژی به بالکن و حیاط خود اضافه کنند. دوام بالا یکی از مزایای فوق العاده چمن مصنوعی است. برای نصب چمن مصنوعی برای بالکن مکان بالکن و جهت آن مهم نیست، زیرا چمن مصنوعی به اشعه ماورا بنفش خورشید مقاوم بوده و نور شدید به آن آسیب نمی رساند مخصوصاً اگر چمن مصنوعی با کیفیت بالا را انتخاب کنید. 

چمن های با کیفیت در برابر سرما و یخ زدگی نیز مقاوم هستند. این بدان معناست که هنگام آمدن زمستان مجبور نیستید کار خاصی انجام دهید.

اگر تصمیم دارید از چمن مصنوعی بالکن استفاده کنید بودجه خود را محدود نکنید. قیمت بالاتر به معنای کیفیت بالاتر بوده و البته شباهت بالایی به چمن طبیعی خواهد داشت.


انواع چمن مصنوعی بالکن

چمن مصنوعی بالکن از چندین لایه تشکیل شده است. لایه زیرین اساسی ترین لایه آن است. این لایه نه تنها باید بادوام باشد بلکه انعطاف پذیری بالای آن بسیار مهم است. در لایه زیرین منافذی برای عبور آب و تعادل سطح رطوبت تعبیه شده است. لایه رویی از الیاف چمن مانند تشکیل شده که به لایه زیرین متصل می باشد. انواع مختلف چمن مصنوعی بالکن از نظر ارتفاع الیاف، رنگ الیاف، نوع بافت و جنس وجود دارد. الیاف چمن مصنوعی بالکن به صورت تک رشته و چند رشته ای تولید می شود.

نصب چمن مصنوعی بالکن

آیا تصمیم گرفته اید که بالکن خود را با چمن مصنوعی بالکن تزئین کنید و حالا این سوال برایتان پیش آمده که آیا برای نصب چمن مصنوعی بالکن از افراد متخصص کمک بگیرید یا خیر؟ باید بگوییم نصب و تزئین بالکن با چمن مصنوعی فوق العاده آسان است، بنابراین می توانید خودتان آن را انجام دهید و هزینه ای بابت این کار صرف نکنید. با این وجود، رعایت نکات خاصی در نصب چمن مصنوعی بالکن مهم است. به این ترتیب، می توانید مطمئن باشید که همه چیز طبق برنامه و اصولی پیش می رود.

مراحل نصب چمن مصنوعی برای بالکن

آماده سازی سطح

سطح بالکن را آماده کنید. نوع سطح بالکن مهم نیست که موزاییک، سرامیک، بتن و یا هر چیز دیگری باشد، فقط مطمئن شوید که خشک، تمیز، یکنواخت و کمی شیب دار باشد تا آب اضافی تخلیه شود و از تجمع آن جلوگیری شود.

اندازه گیری بالکن

بالکن را اندازه بگیرید. با این کار می توانید مقدار متراژ مورد نیاز از چمن مصنوعی بالکن را متوجه شوید.سپس اندازه رول های چمن مصنوعی موجود در بازار را بررسی کنید.

انتخاب چمن مصنوعی بالکن

یک نوع چمن مصنوعی بالکن را انتخاب و تهیه کنید.

برش کاری چمن مصنوعی بالکن

چمن مصنوعی بالکن را با توجه به اندازه بالکن برش دهید. سعی کنید چمن مصنوعی را قبل از چسباندن روی سطح قرار دهید تا موج های به وجود آمده در اثر رول شدن کمی باز شود.

چسباندن چمن مصنوعی بالکن به سطح

چمن مصنوعی بالکن را به وسیله چسب چمن مصنوعی به سطح بالکن بچسبانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.