خرید بلیط هواپیما

آژانس مسافرتی طلائیه ارائه کننده بلیط هواپیما، قطار، تورهای مسافرتی

خرید بلیط هواپیما

آژانس مسافرتی طلائیه ارائه کننده بلیط هواپیما، قطار، تورهای مسافرتی

قیمت چمن مصنوعی

چمن مصنوعی باشگاه
اگر تصمیم دارید برای دلنشین تر شدن فضای باشگاه خود از چمن مصنوعی باشگاه استفاده کنید با ما همراه باشید تا اطلاعات مفید را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. ما دراین مقاله شما را با دلایل استفاد از چمن مصنوعی در باشگاه های ورزشی و همچنین ویژگی، قیمت، نصب، نظافت و نحوه خرید چمن مصنوعی باشگاه آشنا میکنیم.

 

ادامه مطلب ...

حمل اثاثیه منزل

یکی از مسائلی که امروزه بسیار با آن روبرو هستیم حمل اثاثیه منزل می باشد. جابجایی اسباب و اثاثیه منزل ممکن است سالانه و یا هر چند سال یک بار برایمان پیش بیاید.

اکثر افراد حمل اثاثیه منزل را یک امر بسیار دشوار و پر دردسر تلقی می کنند. خیلی از افراد تجربه کافی در امر اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل ندارند و مطمئنا در این زمینه دچار مشکل می شوند. ایجاد مشکلات در اثاث کشی منزل باعث ایجاد دلسردی و دشوار دانستن آن می شود. آنچه بیش از همه موجب ناراحتی و دغدغه خانواده ها می شود، آسیب دیدن اسباب و اثاثیه منزل در هنگام حمل اثاثیه منزل است. احتمال شکسته شدن ظروف قیمتی، آسیب دیدن و رنگ پریدگی سرویس های چوبی و … و آیا کسی پاسخگوی این خسارات هست؟

 

ادامه مطلب ...

نگهداری و تکثیر گل دیفن باخیا سمی

نگهداری و گسترش گلهای مسموم پاسیا الهی

مراقبت از تولید مثل و نگهداری از گل های Difhtheria Bachia را انجام دهید

Diphtheria Bachia گیاهی است با برگهای زیبا از خانواده Arasa ARACEAE که در اکثر آپارتمان ها یافت می شود که در صورت پیری و آماده بودن گیاه ، شکوفا می شود و بسیار نادر است (گل دیفن باخیا 13 سانتی متر طول دارد اما کاملاً مشخص نیست)؛ دیفتری بومی آمریکای جنوبی و مرکزی است. این کارخانه محکم است و به دلیل سهولت در نگهداری در اکثر آپارتمان ها قابل مشاهده است. طول برگهای شکننده این گیاه ممکن است به 47 سانتی متر و عرض برگها نیز به نصف این مقدار افزایش یابد.

نیازهای زیست محیطی دیفین باخیا

روشنایی

نور غیر مستقیم بهترین نور گیاه و در برابر نور مستقیم آفتاب و صدمات حساس است. در صورت عدم وجود نور ، گیاه علفی و پاهای آن کشیده شده است.


معمولاً با توجه به ساخت و ساز طبیعی رشد خوبی پیدا می کند و به جز تابش مستقیم با هر نوری مطابقت دارد.


هر از گاهی گیاه را بچرخانید تا برگها به یک طرف منحرف نشوند.

درجه حرارت:

بهترین درجه حرارت آن بین 13 تا 18 درجه است ، معمولاً فقط باید در زمستان در اتاق نگهداری شود و در فصول دیگر نیز می تواند دمای محیط را تحمل کند؛ البته نسبت به سرماخوردگی بسیار حساس است.


دفاع از Bachia

ری دیوین بوخیا:

2 تا 3 بار در هفته در تابستان و هفته ای یک بار در زمستان کافی است. این گیاه نسبت به آبیاری بیش از حد مقاوم به خشکی است ، بنابراین اجازه دهید خاک کثیف بین آبیاری خشک شود.

در اکثر خانه ها ، گیاه به علت آب زیاد از بین می رود و می میرد.


خاک مناسب برای دووین باخیا:

این گیاه به زهکشی خوبی احتیاج دارد ، بنابراین خاک برگها برای این گیاه مناسب است (مخلوطی از یک قسمت از خاک رس ، بخشی از کودهای حیوانی و دو قسمت از برگها). کمپوست حیوان اضافی باعث پوسیدگی می شود.


تولید مثل و برش:

جدا کردن و پیوند "گلدان" ریشه ها ، یا بریدن ساقه با برگهای بدون برگ. بعد از برداشتن ساقه برگ از گیاه ، آنها را برای چند ساعت تا یک روز در فضای بیرون بگذارید تا ذهن خشک شود ، سپس آنها را در یک کاسه آب قرار دهید تا ریشه بگیرد و سپس آنها را کاشته یا برش دهید. آنها را در ماسه ریخته و حداقل 5 سانتی متر از قطعات بدون برگ برش بزنید و بعد از دو روز در بیرون از منزل ، آنها را به صورت افقی کاشته کنید تا جوانه ها به سمت سطح خاک باشند به طوری که بعد از ریشه زدن ریشه بزنند. در گلدان های جداگانه کاشت کنید.

دفاع از Bachia

نکته:

قرار دادن چند قرص روی خاک یک کاسه الهی یا ریختن آن در آب و آب دادن به گیاه باعث افزایش رشد جوش ها روی پاهای آنها می شود که پخش کردن آن بسیار راحت تر است.


همیشه گیاهان خود را با کودهای مایع موجود در بازار آب دهید. هر 15 روز یک بار کود مایع را با توجه به درصد مشخص شده توسط سازنده محلول در آب حل کنید و گیاه را با آن آب دهید.


آفات و بیماری های دوینباخیا و درمان آنها:


اگر دیفن باخیا برای مدت زمان طولانی رشد کرده و دارای ساقه های طولانی ، محکم و بدون برگ است ، می توانید با تقسیم ساقه این گیاه را پخش کنید.


دلیل زردی دیفتری باخیا:


اگر توجه کردید که برگ های دفن گاوی به رنگ زرد درآمده و تار عنکبوت زیر آن پوشانده شده است ، کنه های قرمز به طور حتم به آنها آسیب رسانده است ، بنابراین هر دو هفته یک بار کنه را اسپری کنید.


به دلیل هوای گرم و خشک برگهای گیاه خشک و از بین می روند. لکه های سوخته بر روی برگ ها نیز به دلیل گرد و غبار در نور مستقیم خورشید رخ می دهد. همچنین در هوای سرد و مرطوب ، قارچ پروانه ای می تواند کار کند و برگ و ساقه را بپوشاند. برای خنثی کردن این امر ، گیاه را در دمای 16 درجه سانتیگراد نگه دارید ، گرد و غبار را کاهش داده و با قارچ کش ها را بپاشید.


برگهای سفید رنگ پریده نشان می دهد که نور زیادی یا گیاه به تغذیه مصنوعی احتیاج دارد. اگر می بینید که برگهای پایین دیفتری دیفتری لکه های زرد و قهوه ای در حاشیه آنها ظاهر شده است ، باید بیشتر از آب دهی باشند. هوای سرد همچنین می تواند باعث برگهای پژمرده شود.