خرید بلیط هواپیما

آژانس مسافرتی طلائیه ارائه کننده بلیط هواپیما، قطار، تورهای مسافرتی

خرید بلیط هواپیما

آژانس مسافرتی طلائیه ارائه کننده بلیط هواپیما، قطار، تورهای مسافرتی

قیمت چمن مصنوعی

چمن مصنوعی باشگاه
اگر تصمیم دارید برای دلنشین تر شدن فضای باشگاه خود از چمن مصنوعی باشگاه استفاده کنید با ما همراه باشید تا اطلاعات مفید را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. ما دراین مقاله شما را با دلایل استفاد از چمن مصنوعی در باشگاه های ورزشی و همچنین ویژگی، قیمت، نصب، نظافت و نحوه خرید چمن مصنوعی باشگاه آشنا میکنیم.

  

یک محصول مناسب و انگیزه بخش جهت کف سازی باشگاه های ورزشی و بدنسازی چمن مصنوعی می باشد. چمن مصنوعی به دلیل داشتن ظاهری طبیعی و نشاط آور و همچنین مقاومت بالا در برابر سایش باعث شده انتخاب مناسبی جهت استفاده در کف سازی باشگاه به شمار رود و باعث زیبایی و ایجاد یک محیط جذاب و انتقال دهنده حس مثبت و شاد در ورزشکاران شود.

چمن مصنوعی باشگاه علاوه بر افزودن رنگ و طرح جدید به باشگاه یک فضای نرم و مناسب جهت انجام حرکات ورزشی ایجاد می کند بنابراین استفاده از چمن مصنوعی باعث ایجاد محیط جذاب تر، دلنشین تر و مناسب تری می شود.

استفاده ازچمن مصنوعی در باشگاه

ویژگی های چمن مصنوعی باشگاه

در انتخاب چمن مصنوعی باشگاه برای این که انتخاب مناسب تری داشته باشیم می بایست یک سری ویژگی و نکات را بررسی کرد

  • ارتفاع الیاف چمن مصنوعی باشگاه نباید خیلی کوتاه و یا خیلی بلند باشد برای این منظور باید چمن مصنوعی باشگاه دارای الیاف 20 تا 25 میلیمتر باشد .بنابراین چمن مصنوعی هایی که از دسته چمن مصنوعی تزئینی هستند مانند مدل های چمن مصنوعی اطلس، چمن مصنوعی اطلس دو بافت، چمن مصنوعی آرنا، چمن مصنوعی رویال بلژیکی 20 میلیمتر، چمن مصنوعی رویال بلژیکی 25 میلیمتر و چمن مصنوعی بهاری به عنوان چمن مصنوعی باشگاه مناسب می باشند.
  • تراکم چمن مصنوعی باشگاه نباید کم باشد زیرا تراکم کم در برابر سایش و اصطکاک مقاوم نبوده و عمر کوتاه تری نسبت به چمن مصنوعی های پر تراکم خواهد داشت.
  • میزان استفاده از مواد پلی پروپیلین و پلی اتیلن در تولید الیاف چمن مصنوعی کم نباشد که در صورت کم بودن پلی پروپیلن و پلی اتیلن  الیاف چمن مصنوعی باشگاه بر اثر اصطکاک ناشی از حرکات ورزشی و وسایل باشگاه به زودی دچار خوردگی و از بین رفتن می شود.

دقت داشته باشید استفاده از چمن مصنوعی های بی کیفیت به عنوان چمن مصنوعی باشگاه باعث ایجاد مشکلات تنفسی در ورزشکاران شده و همچنین به دلیل عمر کوتاه باعث زیان مالی باشگاه داران می شود.

چمن مصنوعی باشگاه بدنسازی

قیمت چمن مصنوعی باشگاه

قیمت چمن مصنوعی باشگاه بسته به نوع و مدل چمن مصنوعی و همچنین متراژ چمن مصنوعی مورد نیاز جهت کف سازی باشگاه متغییر می باشد که بازه قیمتی 90.000 تومان تا 140.000 تومان برای هر متر مربع کف را در بر می گیرد. همچنین مشتریان شرکت اطلس چمن می توانند برای مشاهده و مقایسه قیمت انواع چمن مصنوعی به صفحه قیمت چمن مصنوعی مراجعه کرده و تمامی قیمت ها را که در جدول درج شده مشاهده نمایند.

چمن مصنوعی باشگاه فیت کراس

نصب چمن مصنوعی باشگاه

جهت ثابت ماندن چمن مصنوعی باشگاه بر روی کف نیاز داریم که آن را بر روی سطح زمین نصب کنیم. بهترین بستر برای نصب چمن مصنوعی در سطح زمین سالن سطوح صاف و سخت مانند بتن و سیمان می باشد. البته نصب بر روی سطوحی مانند موزاییک، سرامیک، آسفالت و ایزوگام هم ممکن است. نصابان چمن مصنوعی برای نصب چمن مصنوعی باشگاه بعد از اندازه گیری متراژ و برش چمن مصنوعی آن را توسط چسب تک جزئی بر روی محل مورد نظر تثبیت میکنند. همچنین شما برای نصب چمن مصنوعی باشگاه خود میتوانید از نصابان تیم حرفه ای اطلس چمن کمک بگیرید.

چمن مصنوعی سالن ورزشی

نظافت و تمیز کردن چمن مصنوعی باشگاه

چمن مصنوعی باشگاه به دلیل اینکه در فضای بسته قرار دارد و از آلودگی های محیطی دور است و همچنین در اکثر باشگاه ها ورزشکاران از کفش های تمیز و مخصوص باشگاه برای خود استفاده میکنند نسبت به بقیه چمن مصنوعی ها آلودگی آنچنان زیاد نخواهد داشت ولی برای رعایت بهداشت می بایست از جاروبرقی برای زدودن و گرفتن گرد و غبار بین الیاف چمن مصنوعی باشگاه استفاده نمود همچنین برای از بین بردن لک از سطح چمن میتوان آن ناحیه را با آب شستشو داد. توجه داشته باشید از مواد اسیدی و مواد قلیایی مانند سفید کننده ها برای لکه زدایی سطح چمن مصنوعی به هیچ عنوان استفاده نکنید.

چمن مصنوعی باشگاه را از کجا میتوان تهیه کرد؟

شرکت چمن مصنوعی اطلس چمن دارای یک دهه سابقه درخشان در فروش و نصب انواع چمن مصنوعی و ارسال آن به سراسر ایران می باشد. شما میتوانید از طریق شماره تلفن های موجود در وب سایت اطلس چمن اقدام به خرید چمن مصنوعی باشگاه کرده و اطلاعات لازم در این خصوص را از کارشناسان ما کسب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.